Налоговые органы не имеют права осуществлять давление на налогоплательщиков при принятии деклараций
Налоговая декларация принимается без предварительной проверки указанных в ней показателей через канцелярию. Отказ служебного (должностного) лица контролирующего органа принять налоговую декларацию по каким-либо причинам или выдвижение им каких-либо предусловий по такому принятию (включая изменение показателей такой декларации, уменьшение или отмену отрицательного значения объектов налогообложения, сумм бюджетных возмещений, незаконное увеличение налоговых обязательств и т. п.) запрещается и расценивается как превышение служебных полномочий таким лицом, что влечет за собой его дисциплинарную и материальную ответственность в порядке, определенном законом.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Державному комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Державна податкова адміністрація України розглянула лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 19.07.2007 N 5316 щодо втручання та здійснення тиску органів державних податкових інспекцій при нарахуванні сум податків, зборів (обов'язкових платежів) шляхом доведення показника податкового навантаження, і повідомляє наступне.
Відповідно до підпункту 4.1.2 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Податкова декларація приймається без попередньої перевірки зазначених у ній показників через канцелярію, чий статус визначається відповідним нормативно-правовим актом. Відмова службової (посадової) особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється та розцінюється як перевищення службових повноважень такою особою, що тягне за собою її дисциплінарну та матеріальну відповідальність у порядку, визначеному законом.
Таким чином, контролюючі органи не можуть втручатися та здійснювати тиск при нарахуванні сум податків і зборів (обов'язкових платежів), які відображаються в будь-якій декларації платником податків самостійно.
Крім цього зазначаємо, що накази ДПА України від 31.07.2007 N 466 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо складання плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання», а також від 11.12.2006 N 766 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при адмініструванні податку на прибуток» затверджені з метою якісного відбору платників податків та визначення першочерговості для включення їх до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок.
Зазначені накази носять методично-рекомендаційний характер і призначені для використання в роботі підрозділів державної податкової служби України.
Заступник Голови М. Я. Романів
Источник:
Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!