Новости
Продовження Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин
колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі.
(Додаток 1 до пункту 4.1 Експлуатаційних норм див. окремо в базі)
Додаток 2 |
Експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, для особливих умов експлуатації
У цьому додатку типові особливі умови експлуатації зазначено літерами української абетки. Групи норм середнього ресурсу пневматичних шин установлено для визначених категорій КТЗ.
А. Умови експлуатації КТЗ у технологічних процесах аеропортів
Пневматичні шини спеціальних машин та КТЗ, які застосовують безпосередньо на перонах аеропортів і злітно-посадкових смугах аеропортів, експлуатують в особливих умовах: суцільне цементобетонне покриття, часті повороти під час руху. Для убезпечення одночасного руху КТЗ, спеціальних машин, а також повітряних суден їхні транспортні потоки практично не перетинаються. Цього досягають переважно одностороннім рухом з частими поворотами. Протяжність руху по кривій траєкторії повороту становить до 17 % від загального пробігу. Дозволені швидкості на поворотах і реальні радіуси поворотів викликають дію на шини бокових реакцій від прискорень до 10 м/с2. Як результат, на поворотах кути бокового відведення шин можуть збільшуватись на 150 %. Таким чином, проти нормальних експлуатаційних чинників необхідність здійснення частих поворотів на бетонному покритті злітно-посадкових смуг та перону є основною причиною інтенсивної зношеності пневматичних шин.
За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30 % за величиною пробігу на перонах аеропортів.
Код норми | Торгова марка, модель чи найменування КТЗ або спецмашини | Базова модель (шасі) КТЗ | Пневматична шина |
| ||||
познака розміру | індекс навантаги (Ply rating) | символ категорії швидкості | модель і/чи рисунок протектора | торгова марка, виробник чи його умовна познака | Норма середнього ресурсу (наробіток), тис. км (мотогодин) | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Колісні транспортні засоби, які застосовують як на перонах, так і на вулично-дорожній мережі загального користування | ||||||||
А1. Автобуси | ||||||||
А 1.1 | Neoplan-9012 | - | 11,00R22,5 | 148/144 | L | MP 460 | Matador | 30,0 |
А 1.2 | 295/80R22,5 | 152/148 | M | XDA | Mihelin | 30,0 | ||
А 1.3 | XZA | 30,0 | ||||||
А2. Мікроавтобуси | ||||||||
А 2.1 | Mazda E-220 | - | 185R14C | 100 | Q | OR56 Cargo | Barum | 25,0 |
А 2.2 | 185/65R14C | 86 | Q | Alpin | Michelin | 40,0 | ||
А 2.3 | Mercedes-Benz 210D | - | 185R14C | 100 | Q | OR56 Cargo | Barum | 50,0 |
А 2.4 | 205/70R14C | 102/100 | P | БЦ-1 | Rosava | 50,0 | ||
А 2.5 | Mitsubishi L-300 | - | 185R14C | 100 | Q | OR56 Cargo | Barum | 45,0 |
А3. Легкові автомобілі | ||||||||
А 3.1 | Ford Scorpio | - | 185/65R14 | 86 | T | GT 2 | Goodyear | 40,0 |
А 3.2 | БЦ-5 | Rosava | 35,0 | |||||
А 3.3 | БЦ-9 | 35,0 | ||||||
А 3.4 | БЦ-15 | 35,0 | ||||||
А 3.5 | Daewoo Tico-15 | - | 155/70R12 | 73 | S | О-131 | ОШЗ | 25,0 |
А 3.6 | Toyota Land Cruiser Prado | - | 245/70R16 | 107 | H | Dueler AT | Bridgestone | 60,0 |
А 3.7 | 215R16C | 110/108 | M | БЦ-34 | Rosava | 50,0 | ||
А 3.8 | ЗАЗ-1102 |