Новости

Продовження Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин 
колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі.

(Додаток 1 до пункту 4.1 Експлуатаційних норм див. окремо в базі)  
 

Додаток 2
до пункту 4.2 Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі 


Експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, для особливих умов експлуатації

У цьому додатку типові особливі умови експлуатації зазначено літерами української абетки. Групи норм середнього ресурсу пневматичних шин установлено для визначених категорій КТЗ.

А. Умови експлуатації КТЗ у технологічних процесах аеропортів

Пневматичні шини спеціальних машин та КТЗ, які застосовують безпосередньо на перонах аеропортів і злітно-посадкових смугах аеропортів, експлуатують в особливих умовах: суцільне цементобетонне покриття, часті повороти під час руху. Для убезпечення одночасного руху КТЗ, спеціальних машин, а також повітряних суден їхні транспортні потоки практично не перетинаються. Цього досягають переважно одностороннім рухом з частими поворотами. Протяжність руху по кривій траєкторії повороту становить до 17 % від загального пробігу. Дозволені швидкості на поворотах і реальні радіуси поворотів викликають дію на шини бокових реакцій від прискорень до 10 м/с2. Як результат, на поворотах кути бокового відведення шин можуть збільшуватись на 150 %. Таким чином, проти нормальних експлуатаційних чинників необхідність здійснення частих поворотів на бетонному покритті злітно-посадкових смуг та перону є основною причиною інтенсивної зношеності пневматичних шин.

За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30 % за величиною пробігу на перонах аеропортів.

Код норми 

Торгова марка, модель чи найменування КТЗ або спецмашини 

Базова модель (шасі) КТЗ 

Пневматична шина 

 

познака розміру 

індекс навантаги (Ply rating) 

символ категорії швидкості 

модель і/чи рисунок протектора 

торгова марка, виробник чи його умовна познака 

Норма середнього ресурсу (наробіток), тис. км (мотогодин) 

1 

2 

3 

4 

5 

6 

7 

8 

9 

Колісні транспортні засоби, які застосовують як на перонах, так і на вулично-дорожній мережі загального користування 

А1. Автобуси 

А 1.1 

Neoplan-9012 

11,00R22,5 

148/144 

MP 460 

Matador 

30,0 

А 1.2 

295/80R22,5 

152/148 

XDA 

Mihelin 

30,0 

А 1.3 

XZA 

30,0 

А2. Мікроавтобуси 

А 2.1 

Mazda E-220 

185R14C 

100 

OR56 Cargo 

Barum 

25,0 

А 2.2 

185/65R14C 

86 

Alpin 

Michelin 

40,0 

А 2.3 

Mercedes-Benz 210D 

185R14C 

100 

OR56 Cargo 

Barum 

50,0 

А 2.4 

205/70R14C 

102/100 

БЦ-1 

Rosava 

50,0 

А 2.5 

Mitsubishi L-300 

185R14C 

100 

OR56 Cargo 

Barum 

45,0 

А3. Легкові автомобілі 

А 3.1 

Ford Scorpio 

- 

185/65R14 

86 

GT 2 

Goodyear 

40,0 

А 3.2 

БЦ-5 

Rosava 

35,0 

А 3.3 

БЦ-9 

35,0 

А 3.4 

БЦ-15 

35,0 

А 3.5 

Daewoo Tico-15 

155/70R12 

73 

О-131 

ОШЗ 

25,0 

А 3.6 

Toyota Land Cruiser Prado 

- 

245/70R16 

107 

Dueler AT 

Bridgestone 

60,0 

А 3.7 

215R16C 

110/108 

БЦ-34 

Rosava 

50,0 

А 3.8 

ЗАЗ-1102 

  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №1
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №2
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №3
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №4
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №5
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №6
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №7
  • №2381 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №8