Новости

УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНА КОРПОРАЦІЯ ПО БУДІВНИЦТВУ, РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ "УКРАВТОДОР"
УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРТЕХНОЛОГІЯ"

ЗАТВЕРДЖУЮ
заступник голови корпорації "Укравтодор"
М. Д. Климпуш 


УЗГОДЖЕНО:
Начальник Управління інженерної підготовки виробництва "Укравтодор"
Ф. Д. Маюк
Директор УДВТП "Укрдортехнологія"
Г. С. Мельничук
Головний інженер "Укрдортехнологія"
Г. П. Жучко
Головний спеціаліст "Укрдортехнологія"
Б. В. Шелюбський 


НОРМИ
витрат паливно-мастильних матеріалів на роботу дорожньо-будівельних та спеціальних машин
(доповнення до норм Н218. "Укравтодор" 043-96)

Вводяться з 01.10.97 р.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Норми витрат паливно-мастильних матеріалів встановлюють витрату палива на нові дорожні і спеціальні машини, що не ввійшли в норми Н218. "Укравтодор" 043-95.

Вказані норми визначені розрахунково-аналітичним методом.

При розрахунку норм враховані коефіцієнти використання двигунів дорожніх і спеціальних машин по годинам (Кдв.), по потужності (КдN) протягом зміни (Додаток 1) і коефіцієнт, що враховує зміну питомої витрати палива в залежності від використання потужності двигуна (КтN) (Додаток 2).

Індивідуальні норми витрат пального підвищуються в таких випадках*:

- робота в гірській місцевості при висоті над рівнем моря

від 300 до 1500 метрів - на 5 відсотків;

від 1501 до 2000 метрів - на 10 відсотків;

- робота в населених пунктах з населенням більше 1 мільйона чоловік - 10 відсотків;

- робота, яка потребує частих технологічних зупинок, пов'язаних з навантаженням і вивантаженням (в середньому більше, ніж одна зупинка на один кілометр пробігу - автомобіль "Дорожня служба" і автобуси для перевезення дорожніх робочих) до 10 відсотків;

- перевезення великогабаритних, вибухонебезпечних і т. п. вантажів, яке потребує знижених швидкостей руху автомобілів до 20 км/год. до 10 %;

- при пробігу першої тисячі кілометрів автомобілями, які вийшли після капітального ремонту, і новими, а також при централізованому перегоні таких автомобілів - до 10 %, при перегоні в спареному і строєному стані - до 20 %;

- при погодинній роботі вантажних бортових автомобілів або їх постійній роботі в якості технологічного транспорту - до 10 %;

- робота в кар'єрах (з тяжкими дорожніми умовами) рух по полю (при проведенні сільськогосподарських робіт, а також при вивезенні лісу) на лісових ділянках (за межами головної автомагістралі) - до 20 %;

- роботу в важких дорожніх умовах в період сезонного бездоріжжя, снігових заносів - до 35 % на строк не більше одного місяця;

- не глушити в зимовий час двигун екскаватора, зайнятого на навантажувальних роботах, при очікуванні транспортних засобів, при цьому підвищуючи норму витрат основного палива до 20 % з оформленням списання по акту;

- при роботі автогрейдерів або тракторів з причіпними грейдерами на знижених швидкостях витрати основного палива підвищуються до 35 % з оформленням списання палива по акту;

- при учбовій їзді - до 20 %;

- при роботі машин на будівельних об'єктах по реконструюванню будівель і споруд в стиснених умовах до 10 %;

- при експлуатаційній обкатці нової або капітально-відремонтованої машини або її двигуна, а також при експлуатації (роботі) машини, яка пройшла капітальний ремонт або з закінченим строком служби, підвищують до 5 %.

___________
* Норми витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджені Мінтрансом України і введені в дію наказом N 179 від 03.05.95.

Тривалість експлуатаційної обкатки встановлюється у відповідності з документацією заводів-виготовлювачів машин;

Норми витрат палива знижуються при:

- при погодинному режимі використання машин з перервами, перевищуючими встановлені технологією виробництва робіт;

- заміні двигуна на двигун з меншою контрольною витратою палива або меншою потужністю.

Для тих, які придбаються в подальшому, сучасних дорожніх і спеціальних машин пропонується дорожнім організаціям "Укравтодор" для розрахунку норм застосовувати "Методические указания по определению индивидуальных норм расхода бензина и дизельного топлива на работу дорожных и специальных машин".

Розрахунок індивідуальної норми витрат палива визначається по запропонованій методиці і оформлюється актом комісії на кожну машину окремо, затверджується головним інженером дорожньої організації на відповідний строк (місяць, квартал, рік). По закінченню вказаного строку норма повинна переглядатися на основі аналізу даних звіту роботи машини.

2. НОРМИ ВИТРАТ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА РОБОТУ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ І СПЕЦІАЛЬНИХ МАШИН

N п/п 

Марка 

потужність двигуна, кВт/к. с. 

Норма витрати палива 

Примітка 

машини 

двигуна 

км/год. 

л/год. 

на 100 км пробігу 

Автогрейдер ДЗ-122А-01 

А-01И 

96/130 

13,3х 

16х 

  

Автокран КС-3571А на шасі КрАЗ-257 

ЯМЗ-238 

176,4/240 

8,7х 

10,7х 

  

Автокран КС-4572 на шасі КамАЗ-53213 

31 

  

Автоскрепер МоАЗ-6014 

ЯМЗ-238 

176,4/240 

32х 

39х 

  

Автоцистерна ГАЗ-52 

Д-240 

55/77 

7,4х 

9,0х 

  

Бульдозер Д-606 

А-41 

62,5/85 

6,6х 

8,0х 

  

Бульдозер ДЗ-142 

СМД-14А 

55,1/75 

7,26х 

8,8х 

  

Бульдозер ДЗ-110 

Д-130 

102,9/140 

14х 

17х 

  

ГАЗ-33021 "Газель" 

15 

Норма прийнята на основі листа "Державтотранс НДІпроект" України N 11-09-501 від 17.03.97 

10 

Маркувальна машина ДЗ-18 на шасі ГАЗ-53 

ЗМЗ-53 "КОБРА" 

88,3/115 

6,8х 

9,2х 

  

11 

Піскорозкидач ПР-130 на шасі ЗИЛ-130 

ЗИЛ-130 

  

Норма на роботу обладнання
34,0
на пробіг при розкиданні піску
73,0
Додаткова норма на 1 кузов при розкиданні піску
1,0 л 

12 

Навантажувач ТО-30 

Д-240 

55/77 

5,1х 

6,2х 

  

13 

Трактор МТЗ-90 

Д-240 

55/77 

6,1х 

7,3х 

  

14 

Трактор Т-150 К 

СМД-62 

129/175 

11,2х 

13,5х 

  

15 

Трактор К-700 

ЯМЗ-238 НБ

158/215 

18,48х 

22,4х 

  

16 

Щебнерозподілювач на ЗИЛ-ММЗ 

ЗИЛ-130 

110/150 

57х 

77х 

  

17 

Щебнерозподілювач КДМ-130 на ЗИЛ-130 

ЗИЛ-130 

110/150 

  

18 

Екскаватор ЭО-3322 

СМД-14 

55,1/75 

7х 

8,5х 

  

19 

Екскаватор ЭО-4321 

СМД-18 

73,5/100 

10х 

12,1х 

  

20 

Екскаватор УДС-114 

"Зетор-8601" 

89/121 

10,8х 

13х 

  

208/283 

18,7х 

23х 

  


____________
х Норми, визначені розрахунково-аналітичним методом

3. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ВИЗНАЧЕННЮ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НОРМ ВИТРАТИ БЕНЗИНУ ТА ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА НА РОБОТУ ДОРОЖНІХ І СПЕЦІАЛЬНИХ МАШИН

Методика розробки індивідуальних норм витрати палива, яка пропонується, грунтується на "Методических указаниях по определению индивидуальных норм расхода автомобильного бензина и дизельного топлива на работу строительно-дорожных машин" (разработанных ЦНИИОМТП и согласованных с Госпланом СССР (письмо от 30 июня 1988 г. N КМ-250/4-485) и утвержденных государственным строительным комитетом СССР 20 июля 1988 г. N 32-Д).

Індивідуальна норма (Ні) витрати палива визначається по формулі, наведеній нижче:

Ні = qe х Ne х C х 10-3, де

Ні - індивідуальна норма витрати палива дорожньої машини, кг/маш.год. (враховує середні умови експлуатації дорожніх машин протягом робочої зміни);

qe - питома витрата палива при номінальній потужності двигуна, г/кВт.год. (приймається по даним інструкції по експлуатації заводу-виготовлювача дорожньої машини), наведені в додатку N 1 до "Методичних вказівок";

Ne - номінальна потужність двигуна дорожньої машини, кВт, приймається по даним інструкції по експлуатації заводу-виготовлювача дорожньої машини;

C - інтегральний нормативний коефіцієнт, який враховує середні умови експлуатації машини протягом робочої зміни, та визначається по формулі, наведеній нижче;

10-3 - перевідний коефіцієнт грамів в кілограми.

Визначення інтегрального нормативного коефіцієнту.

C = Кдв х КдN х КтN х Ктз, де:

Кдв - коефіцієнт використання двигуна в часі (додаток 1);

КдN - коефіцієнт використання двигуна по потужності (додаток 1);

КтN - коефіцієнт, що враховує зміни питомої витрати палива в залежності від ступеня використання двигуна по потужності (додаток 2);

Ктз - коефіцієнт, який враховує витрату палива на запуск і регулювання роботи двигуна, а також щомісячне технічне обслуговування машин на початку зміни, дорівнює 1,03.

Використовуючи показники, які вказані в додатку, визначається індивідуальна норма витрати рідкого палива на роботу дорожньої машини.

4. ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НОРМ ВИТРАТИ ПАЛИВА

4.1. Дорожній каток ДУ-8 з двигуном типу СМД-7К потужністю 36,8 кВт.

Розрахунок виконується по формулі:

Ні = qe х Ne х C х 10-3, де:

qe = 272 г/кВт.год.

Ne = 36,8 кВт

C = Кдв х КдN х КтN х Ктз

Кдв = 0,79

КдN = 0,50

КтN = 1,14

Ктз = 1,03

C = 0,79 х 0,50 х 1,14 х 1,03 = 0,46

Ні = 272 х 0,46 х 36,8 х 10-3 = 4,6 кг/маш.год.

Для дорожнього катка ДУ-8 з двигуном типу СМД-7К розрахункова індивідуальна норма витрат буде 4,6 кг/маш.год. дизельного палива.

4.2. Трактор МТЗ-80 Л с двигуном типу Д-240 потужністю 40 кВт.

Розрахунок виконується по формулі:

Ні = qe х Ne х C х 10-3, де:

Ne = 40 кВт

qe = 251,5 г/кВт. год

C = Кдв х КдN х КтN х Ктз

Кдв = 0,86

КдN = 0,40

КтN = 1,195

Ктз = 1,03

C = 0,86 х 0,40 х 1,195 х 1,03 = 0,42

Ні = 251,5 х 40 х 0,42 х 10-3 = 4,2 кг/маш.год.

Для трактора МТЗ-80 з двигуном типу Д-240 розрахункова індивідуальна норма витрати буде 4,2 кг/маш.год. дизельного палива.

 

Додаток 1 


5. КОЕФІЦІЄНТИ ВИКОРИСТАННЯ ДВИГУНІВ ДОРОЖНІХ МАШИН В ЧАСІ І ПО ПОТУЖНОСТІ ПРОТЯГОМ ЗМІНИ

Групи машин 

Коефіцієнт використання двигуна 

в часі (Кдв) 

потужності (КдN

I. Машини для земляних робіт 

  

  

Машини самохідні з навісним екскаваторним обладнанням 

0,69 

0,60 

Екскаватори одноковшеві з ковшем місткістю, м3 

  

  

до 0,4 

0,86 

0,60 

понад 0,4 

0,90 

0,50 

Екскаватори траншейні роторні і цепні 

0,88 

0,50 

Екскаватори роторні будівельні (при роботі в кар'єрі) з ковшем місткістю, л: 

  

  

до 50 

0,83 

0,50 

до 100 

0,94 

0,50 

Екскаватори - каналокопачні роторні і шнекоторні 

0,88 

0,50 

Екскаватори траншейні багатоковшові для укладання закритого дренажу з глибиною копання, м: 

  

  

до 2 

0,83 

0,60 

понад 2 

0,83 

0,60 

Машини для укладання дренажу безтраншейним способом на глибину до 2 м 

0,82 

0,60 

Екскаватори багатоковшові поперечного копання кар'єрні 

0,88 

0,50 

Планувальник 

0,90 

0,40 

Бульдозери 

0,86 

0,40 

Скрепери: 

  

  

причіпні 

0,92 

0,80 

самохідні 

0,92 

0,80 

Автогрейдери 

0,90 

0,50 

Машини землеройно-фрезерні 

0,86 

0,60 

II. Машини для ремонту і утримання дорожніх покриттів 

  

  

Машини маркувальні, асфальторозігрівальні 

0,63 

0,30 

Машини для очищення, обробки тріщин 

0,63 

0,50 

Машини для приготування і розподілення шламів, машини для усунення нерівностей 

0,63 

0,70 

Машини для улаштування полос уширення і укріплення відкосів 

0,63 

0,40 

III. Машини для зимового утримання доріг 

  

  

Снігоочищувачі: 

  

  

шнекороторні 

0,77 

0,60 

газоструйні 

0,77 

0,85 

IV. Машини для ущільнення грунтів і дорожніх покриттів 

  

  

Катки 

0,79 

0,50 

Машини трамбуючі самохідні 

0,42 

0,27 

Віброплити 

0,53 

0,60 

Обладнання спеціальне ущільнююче для меліоративного будівництва 

0,74 

0,60 

V. Машини і обладнання для підготовчих будівельно-дорожніх робіт 

  

  

Розрихлювачі на базі тракторів 

0,86 

0,80 

VI. Машини і обладнання для будівництва і реконструкції дорожніх і аеродромних покриттів 

  

  

Фрези дорожні 

0,60 

0,60 

Цементовози-розподілювачі 

0,70 

0,40 

Машини грунтозмішувальні однопрохідні, автогудронатори, автобітумовози 

0,83 

0,40 

Установки асфальтозмішувальні 

0,60 

0,60 

Асфальтоукладач 

0,78 

0,30 

Обладнання для армування поперечних швів в цементобетонному покритті 

0,60 

0,30 

Розподілювач кам'яного дріб'язку 

0,48 

0,40 

Машини для улаштування шорстких поверхонь 

0,63 

0,40 

Нарізувачі швів однодискові, нарізувачі швів багатодискові 

0,42 

0,30 

VII. Машини і обладнання для швидкісного будівництва автомобільних доріг 

0,75 

0,40 

VIII. Машини і обладнання для приготування бетонних сумішей 

  

  

Бетонозмішувачі циклічної дії: 

  

  

стаціонарні місткістю, л: 

  

  

до 500 

0,80 

0,40 

понад 500 до 1500 

0,80 

0,50 

вище 500 

0,80 

0,50 

пересувні місткістю, л: 

  

  

до 500 

0,60 

0,50 

від 500 до 1500 

0,70 

0,50 

понад 1500 

0,75 

0,50 

Установки бетонозмішувальні з бетонозмішувачами циклічної дії 

  

  

стаціонарні місткістю, л: 

  

  

до 500 

0,82 

0,50 

понад 500 

0,82 

0,50 

пересувні місткістю, л: 

  

  

до 500 

0,82 

0,50 

понад 500 

0,82 

0,50 

Растворозмішувачі 

  

  

пересувні 

0,20 

0,40 

стаціонарні 

0,70 

0,40 

Автобетонозмішувачі, автобензовози, атворозчиновози 

0,82 

0,50 

Автобетононасоси 

0,66 

0,60 

Дозатори безперервної дії та циклічні 

0,90 

0,50 

Бетононасоси: 

  

  

пересувні 

0,60 

0,50 

стаціонарні 

0,60 

0,50 

IX. Вібромашини 

  

  

Вібратори: 

  

  

загального призначення 

0,20 

0,90 

глибинні 

0,20 

0,80 

Віброживильник 

0,15 

0,90 

Вібромайданчик 

0,40 

0,80 

Вібросердечник 

0,40 

0,80 

Установки віброформувальні 

0,40 

0,80 

X. Крани, вантажопідйомні пристрої, навантажно-розвантажувальні устаткування 

  

  

Крани стрілові автомобільні вантажопідйомністю, т: 

  

  

до 6,3 

0,53 

0,25 

від 6,3 до 10 

0,74 

0,25 

понад 10 

0,79 

0,25 

Крани стрілові пневмоколесні 

0,90 

0,35 

Крани стрілові гусеничні 

0,90 

0,30 

Навантажувачі одноковшові 

0,86 

0,30 

Установки розвантажувальні буророзпушувальні 

0,75 

0,50 

Компресори 

0,80 

0,60 

Автоцементовози 

0,82 

0,50 

Трубоукладачі 

0,95 

0,25 

XI. Машини для пальових робіт 

  

  

Шпунтовисмикувачі 

0,82 

0,80 

Шпунтозанурювач 

0,82 

0,70 

Молоти дизельні, молоти пароповітряні, гідромолоти, пристрої для зрізування панелей 

0,82 

0,80 

Установки для статичного зондування грунта на самохідному шасі, занурювачі вібраційні, установки копрові 

0,82 

0,80 

XII. Подрібнювально-збагачувальне обладнання для промисловості будівельних матеріалів 

  

  

Дробарки стаціонарні 

0,86 

0,60 

Установки пересувні подрібнювально-сортувальні продуктивністю, м3/год. 

  

  

до 25 

0,94 

0,60 

понад 25 

0,94 

0,70 

Грохоти, живильники, машини зневоднюючі, класифікаційні, прошивальні транспортери (конвеєри) 

0,82 

0,60 

XIII. Машини меліоративні 

  

  

Канавокопачі плужні і фрезерні 

0,83 

0,50 

Каналоочисники 

0,80 

0,50 

Обладнання для очистки каналів до одноковшових екскаваторів 

0,90 

0,50 

Грейдер-елеватори 

0,85 

0,50 

Снаряди землесосні продуктивністю, м3/год. 

  

  

до 50 

0,79 

0,60 

до 100 

0,68 

0,50 

понад 100 

0,68 

0,50 

Колесний земснаряд "Амфібія" 

0,80 

0,60 

Комплекти машин для облицювання каналів монолітним бетоном глибиною, м: 

  

  

до 1,5 

0,70 

0,60 

від 1,5 до 3 

0,60 

0,60 

понад 3 

0,60 

0,60 

Віброформи для бетонування каналів 

0,70 

0,60 

Плитоукладачі для облицювання каналів збірним бетоном 

0,70

0,30 

Викорчовувачі кущорізи 

0,92 

0,35 

Машини для заливання швів* 

0,90/0,30 

0,580/0,20 

Машини для нанесення плівкоутворюючих* 

0,90/0,30 

0,50/0,20 

Машини бурильні 

0,60 

0,40 

Машини бурильно-кранові з глибиною буріння, м: 

  

  

до 15 

  

  

на базі гусеничних тракторів 

0,72 

0,40 

на базі пневмоколесних тракторів і автомобілей 

0,66 

0,50 

понад 15 

0,72 

0,40 

XIV. Машини будівельно-оздоблювальні 

  

  

а) для штукатурних робіт: 

  

  

Розчинозмішувачі пересувні 

0,40 

0,70 

б) для обробки підлоги: 

  

  

Машини самохідні для укладання, вирівнювання і ущільнення бетону 

0,40 

0,70 


____________
* В чисельнику - значення коефіцієнту для двигуна автомобілів, в знаменнику - для двигуна робочого устаткування

 

Додаток 2 


6. КОЕФІЦІЄНТ, ЩО ВРАХОВУЄ ЗМІНИ ПИТОМОЇ ВИТРАТИ ПАЛИВА В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СТУПЕНЯ ВИКОРИСТАННЯ ПОТУЖНОСТІ ДВИГУНА (КтN)

Модель двигуна 

Питома витрата палива 

Значення коефіцієнта КтN при відповідних значеннях коефіцієнта Кт

г/
кВт.год. 

г/
к.с.год. 

0,40 

0,45 

0,50 

0,55 

0,60 

0,65 

0,70 

0,80 

0,90 

10 

11 

12 

Тракторні дизелі 

Д-37М 

252 

185 

1,19 

1,14 

1,09 

1,06 

1,025 

1,00 

0,97 

0,94 

0,93 

Д-48 

272 

200 

1,30 

1,25 

1,18 

1,14 

1,10 

1,075 

1,04 

1,01 

1,00 

Д-54 

299 

220 

1,195 

1,16 

1,09 

1,05 

1,03 

1,07 

0,97 

0,94 

0,92 

Д-50 

265 

195 

1,035 

1,015 

0,96 

Д-75 

269 

198 

1,30 

1,22* 

1,18 

1,13 

1,10 

1,08 

1,05 

1,01 

0,935 

СМД-14 

252 

185 

1,28 

1,215 

1,16 

1,12 

1,09 

1,07 

1,05 

1,015 

0,99 

Д-10Б, Д-106М, Д-106Г, Д-106ГЛ

238 

175 

1,26 

1,20 

1,14 

1,11 

1,08 

1,07 

1,05 

1,03 

1,02 

Д-130, СМД-17К

238 

175 

1,68 

1,45 

1,35 

1,26 

1,16 

1,11 

1,06 

1,02 

1,02 

Д-130, СМД-17К 

259 

190 

1,68 

1,45 

1,35 

1,26 

1,16 

1,11 

1,06 

1,02 

1,02 

Д-180 

233 

175 

1,06 

1,01 

0,97 

0,92 

0,87 

СМД-7 

272 

200 

1,26 

1,26 

1,14 

1,10 

1,00 

1,036 

1,00 

0,99 

0,98 

СМД-14А 

269 

198 

1,28 

1,215 

1,16 

1,12 

1,09 

1,07 

1,05 

1,015 

0,99 

АМ-03, А-01М 

252 

185 

1,30 

1,24 

1,19 

1,14 

1,10 

1,06 

1,03 

0,99 

1,00 

АМ-41 

252 

185 

1,24 

1,22 

1,16 

1,135 

1,08 

1,04 

1,03 

0,99 

0,98 

АМ-01 

252 

185 

1,30 

1,23 

1,18 

1,138 

1,08 

1,06 

1,03 

0,99 

0,98 

Карбюраторні двигуни 

ГАЗ-51 

257 

270 

1,074 

1,037 

1,018 

1,00 

0,95 

0,96 

0,94 

0,948 

0,951 

ЗИЛ-154 

340 

250 

1,12 

1,08 

1,06 

1,04 

1,032 

1,02 

1,048 

ЗИЛ-157 

347 

265 

1,068 

1,035 

1,010 

1,00 

0,99 

1,019 

1,078 

ЗИЛ-130 

327 

246 

1,05 

1,04 

1,033 

1,025 

1,020 

1,02 

1,025 

1,033 

1,045 

ЗИЛ-375 

327 

246 

1,062 

1,041 

1,037 

1,033 

1,020 

1,02 

1,025 

1,037 

1,05 

Автомобільні дизелі 

ВАЗ-М-204А 

265 

195 

1,23 

1,18 

1,15 

1,13 

1,12 

ВАЗ-М-204В 

293 

215 

1,06 

1,02 

1,01 

1,00 

0,98 

0,95 

1,05 

ЯАЗ-М-204К 

265 

195 

1,06 

1,02 

1,01 

1,00 

0,98 

0,95 

1,05 

ЯАЗ-206Б 

313 

230 

1,17 

1,13 

1,11 

1,00 

1,02 

1,00 

1,01 

ЯМЗ-236 

238 

175 

0,97 

0,96 

0,95 

0,94 

0,94 

0,93 

0,92 

0,91 

0,92 

ЯМЗ-238 

238 

175 

1,02 

1,01 

1,00 

1,00 

1,02 

ЯМЗ-240 

238 

175 

1,02 

1,03 

1,02 

1,01 

1,02 

1,03 

1,04 

ЯМЗ-240М 

238 

175 

1,02 

1,03 

1,02 

1,01 

1,02 

1,03 

1,04 

В-30Б 

238 

175 

0,94 

0,91 


Примітка.

1. Номінальна потужність двигуна в кВт і к. с. визначається по даним заводу-виготовлювача.

2. При відсутності в таблиці необхідного типу двигуна приймають значення коефіцієнтів для двигунів з близькою по значенню потужністю.

____________

 

Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!

  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №1
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №2
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №3
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №4
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №5
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №6
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №7
  • №2614 - Новости - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №8