Обследование выполнения операций с драгоценными металлами и драгоценными камнями
Указанным приказом, вступившим в силу 22.10.2007 г., Минфин внес изменения в Инструкцию о порядке проведения проверок относительно соблюдения действующего законодательства при выполнении операций с драгоценными металлами и драгоценными камнями, утвержденную его приказом от 18.05.2001 г. № 240.
Изменениями уточнено, что, кроме проведения плановых и внеплановых проверок, контроль за соблюдением законодательства, регулирующего вопрос производства, использования и реализации драгоценных металлов и драгоценных камней и осуществления операций с ними, будет осуществляться и путем проведения плановых обследований. Обследованию подлежат субъекты хозяйствования, которые впервые получили лицензию Минфина на право осуществления деятельности по производству драгоценных металлов и драгоценных камней, драгоценных камней органогенного образования, полудрагоценных камней, изготовлению изделий из драгоценных металлов и драгоценных камней, драгоценных камней органогенного образования, полудрагоценных камней. Обследуются объекты в соответствии с годовыми и квартальными планами обследований, утвержденными Минфином по представлению Государственной пробирной службы. Обследования проводятся при наличии письменного распоряжения о праве проведения проверки, оформляемого за подписью председателя Госпробирслужбы. При установлении факта несостоятельности субъекта хозяйствования обеспечить соответствие изготовления продукции Госпробирслужба готовит и представляет уведомление о результатах обследования в Минфин для применения мер в соответствии с законодательством.Изменениями также в новой редакции изложена форма акта обследования.
Про затвердження Змін до Інструкції про порядок проведення перевірок щодо додержання чинного законодавства при виконанні операцій з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням
Наказ Міністерства фінансів України
від 26 вересня 2007 року N 1063
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
11 жовтня 2007 р. за N 1159/14426
Відповідно до статті 16 Закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» та з метою підвищення ефективності державного пробірного контролю за діяльністю суб'єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами, дорогоцінним камінням, виробами з них та матеріалами, що їх містять, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок проведення перевірок щодо додержання чинного законодавства при виконанні операцій з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 18 травня 2001 року N 240 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 серпня 2001 року за N 745/5936, що додаються.
2. Державній пробірній службі (Назимок М. М.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Макацарія С. М.
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України М. Я. Азаров
ПОГОДЖЕНО:
В. о. Голови Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва К. Ващенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства фінансів України
від 26 вересня 2007 р. N 1063
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 жовтня 2007 р. за N 1159/14426
Зміни
до Інструкції про порядок проведення перевірок щодо додержання чинного законодавства при виконанні операцій з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням
1. Пункт 1.5 глави 1 викласти в такій редакції:
"1.5. Контроль за дотриманням законодавства, що регулює питання виробництва, використання і реалізації дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та здійснення операцій з ними, здійснюється шляхом проведення:
планових та позапланових перевірок;
планових обстежень.
Перевіряються та обстежуються об'єкти відповідно до річних та квартальних планів перевірок та обстежень, затверджених Міністерством фінансів України за поданням Державної пробірної служби. Позапланові перевірки проводяться з метою перевірки стану усунення порушень, установлених попередньою перевіркою, або за зверненнями правоохоронних та контрольних органів за погодженням з Міністерством фінансів України. Перевірки та обстеження проводяться за наявності письмового розпорядження про право проведення перевірки, що оформляється за підписом голови Державної пробірної служби».
2. Главу 6 викласти в такій редакції:
"6. Проведення обстеження
6.1. Обстеження - це встановлення спроможності суб'єкта господарювання виготовляти продукцію з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння відповідно до чинних на території України нормативних актів щодо якості продукції.
6.2. Обстеженню підлягають суб'єкти господарювання, які вперше отримали ліцензію Міністерства фінансів України на право здійснення діяльності з виробництва дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, виготовлення виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння.
6.3. Обстеження проводиться згідно з письмовим розпорядженням за підписом голови Державної пробірної служби.
6.4. За результатами обстеження контролер складає акт (згідно з додатком 5), у якому відображає спроможність суб'єкта господарювання забезпечувати виготовлення продукції з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння відповідно до вимог нормативних актів.
6.5. При встановленні факту неспроможності суб'єкта господарювання забезпечити відповідність виготовлення продукції з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння вимогам нормативних актів, Державна пробірна служба готує та подає повідомлення про результати обстеження до Міністерства фінансів України для прийняття заходів відповідно до законодавства».
3. Додаток 5 до Інструкції викласти в новій редакції, що додається.
Виконуючий обов'язки голови Державної пробірної служби В. Д. Ярина
Додаток 5
до Інструкції про порядок проведення перевірок щодо додержання чинного законодавства при виконанні операцій з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням Міністерство фінансів України
Державна пробірна служба
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Державної пробірної служби М. М. Назимок
"___» ____________ 200_ року
АКТ
обстеження щодо спроможності суб'єкта господарювання забезпечувати виготовлення продукції з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння відповідно до вимог нормативних актів
_______
(дата)
_____________
(населений пункт)
Складений ___________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
_____________________________________________________________________________________
Підстава _____________________________________________________________________________
(заява, розпорядження)
ОБСТЕЖУВАЛИСЬ:
1. Відомості про суб'єкт господарювання
1.1. Назва суб'єкта
господарювання ______________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, для фізичної особи - підприємця -
прізвище, ім'я, по батькові, серія, номер паспорта, ким і коли виданий)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
1.2. Місцезнаходження
(для юридичної особи) ________________________________________________________________
(поштовий індекс, адреса, номер телефону, факсу, код міста)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Організаційно-правова форма ___________________________________________________________
Ідентифікаційний код __________________________________________________________________
Місце проживання
(для фізичної особи) __________________________________________________________________
(поштовий індекс, адреса, номер телефону, факсу, код міста)
_____________________________________________________________________________________
Ідентифікаційний номер фізичної особи (за наявності) ______________________________________
1.3. Найменування органу державної податкової служби,
у якій взято на облік суб'єкт господарювання, ___________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
1.4. Банківські реквізити ______________________________________________________________
поточний рахунок N ________________ у ________________________________________________
рахунок в іноземній валюті N _______________ у _________________________________________
1.5.
Вид господарської діяльності, який ліцензується
Види робіт, які має намір здійснювати суб'єкт господарювання
Місце здійснення діяльності суб'єкта господарювання
2. Умови виготовлення продукції
2.1. Наявність нормативних актів, у тому числі державних стандартів України
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.2. Наявність виробничих та складських приміщень. Документи на володіння приміщенням
_____________________________________________________________________________________
(при оренді приміщення вказати дату, номер договору, на який строк і з ким укладено договір)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.3. Стан охорони об'єкта. Наявність системи охорони та протипожежної безпеки
_____________________________________________________________________________________
(дата, номер договору, з ким укладено, строк дії тощо)
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.4. Наявність необхідної матеріально-технічної бази та регламенту:
2.4.1. Наявність внутрішньої інструкції щодо порядку виконання конкретних видів робіт
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.4.2. Наявність технологічного регламенту та відповідного обладнання
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.4.3. Наявність затверджених схем руху дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, їхнього брухту та відходів
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.4.4. Наявність аналітичної лабораторії
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2.4.5. Наявність ваговимірювальних засобів необхідної точності та меж вимірювання, свідоцтва про їх державну метрологічну повірку
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
3. Наявність затверджених норм витрачання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, норм втрат дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
4. Забезпечення збирання відходів і брухту дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння власного виробництва
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
5. Стан ведення бухгалтерського обліку (первинних документів), статистичної звітності, інвентаризацій
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
6. Здійснення природоохоронних заходів або висновки відповідних органів
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
7. Наявність відповідних кваліфікованих фахівців
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Для забезпечення дотримання вимог нормативних актів необхідно:
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК: ________________________________________________________________________
(назва суб'єкта господарювання)
спроможний (не спроможний) виготовляти продукцію відповідно до чинних на території України нормативних актів щодо якості продукції згідно із зазначеним у пункті 1.5 цього акта видом діяльності.
Акт складений
________________
(посада)
____________
(підпис)
___________________
(прізвище, ініціали)
З актом ознайомлений і один примірник отримав:
________________
(посада)
____________
(підпис)
___________________
(прізвище, ініціали)
Інформація про усунення недоліків, додатково надані документи:
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК: ________________________________________________________________________
(назва суб'єкта господарювання)
спроможний (не спроможний) виготовляти якісну продукцію відповідно до чинних на території України нормативних актів щодо якості продукції згідно із зазначеним у пункті 1.5 цього акта видом діяльності.
________________
(посада)
____________
(підпис)
___________________
(прізвище, ініціали)
____________
Источник:Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!