Уплата налога с рекламы ломбардами

Налоговый орган со ссылкой на пункт 7 статьи 8 Закона Украины "О рекламе" от 03.07.96 г. № 270/96-ВР разъяснил, что размещение информации о производителе товара и/или товаре в местах, где этот товар реализуется или предоставляется потребителю, не считается рекламой.

Поэтому если ломбард разместил информацию о собственных финансовых услугах по месту своего расположения, то информация относительно таких услуг не может считаться рекламой. Однако приведенное положение не может быть применено при предоставлении рекламной информации о реализации имущества, внесенного под залог, срок которого закончился, ввиду того, что ломбард не является производителем этого товара.

Также, по мнению налогового органа, при уплате налога с рекламы необходимо учитывать требования решений органов местного само-управления об установлении указанного налога на соответствующих территориях, где осуществляют хозяйственную деятельность плательщики налога, которые должны уплачивать его в определенные этими решениями сроки в местные бюджеты территориальных общин.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 08.11.2007 р. N 22729/7/22-3017

Щодо надання відповіді

Державна податкова адміністрація України розглянула листа <...> щодо деяких питань оподаткування податком з реклами і повідомляє наступне.

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України розпорядженням від 26.04.2005 р. N 3981 затвердила Положення про порядок надання фінансових послуг ломбардами, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.05.2005 р. за N 565/10845 (далі - Положення).

Пунктом 1.2 Положення зазначено, що ломбард - це фінансова установа, виключним видом діяльності якої є надання на власний ризик фінансових кредитів фізичним особам за рахунок власних або залучених коштів, під заставу майна на визначений строк і під процент та надання супутніх послуг ломбарду; фінансовий кредит ломбарду - надання ломбардом коштів у позику, забезпечених заставою, на визначений строк та під процент.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР «Про рекламу» в редакції Закону від 03.02.2004 р. N 1407-IV (із змінами та доповненнями, далі - Закон N 270/96-ВР) реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Зовнішня реклама - це реклама, що розміщена на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

При цьому п. 7 ст. 8 Закону N 270/96-ВР встановлено, що розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.91 р. N 959-XII (із змінами та доповненнями) товар - це будь-яка продукція, послуги, роботи, права інтелектуальної власності та інші немайнові права, призначені для продажу (оплатної передачі).

Виходячи з цього, якщо ломбард розмістив інформацію про власні фінансові послуги за місцем свого розташування, то інформація щодо таких послуг не може вважатися рекламою.

Однак наведене положення не може бути застосовано при наданні рекламної інформації про реалізацію майна, внесеного під заставу, строк якої скінчився, зважаючи на те, що ломбард не є виробником цього товару.

Водночас повідомляємо, що відповідно до статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території (ст. 144 Конституції України).

Тому при сплаті податку з реклами необхідно враховувати вимоги рішень органів місцевого самоврядування про встановлення вказаного податку на відповідних територіях, де здійснюють господарську діяльність платники податку, які мають сплачувати його у визначені цими рішеннями терміни до місцевих бюджетів територіальних громад.

Заступник Голови М. Романів

Источник: «ГлавБух» № 69 (548) декабрь 2007 г.

Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!

  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №1
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №2
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №3
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №4
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №5
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №6
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №7
  • Уплата налога с рекламы ломбардами - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №8