АФ "Главбух-аудит" надає клієнтам широкий спектр високопрофесійних послуг у області бухгалтерського обліку, включаючи бухгалтерський облік і звітність відповідно до українського законодавства і трансформацію/подання фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів. Наші спеціалісти досконально розбираються у всіх тонкощах українського законодавства, конкретних галузевих нормативних вимогах щодо ведення обліку та звітності на підприємствах різного галузевого профілю, а також мають великий досвід консультаційного обслуговування приватних компаній, включаючи компанії з іноземними інвестиціями.
Більшість підприємств, що ведуть свій бізнес, стикається з великою кількістю проблем при організації бухгалтерського обліку. Це і складнощі пошуку кваліфікованого бухгалтера, і постійно змінюване законодавство України, і необхідність постійного контакту з перевіряючими органами. Всім відомо, скільки сил і часу віднімають такі процедури. Чи є вихід з такої ситуації?
Розглянемо кілька можливих варіантів розвитку подій.
Варіант перший
Ви самостійно займаєтеся пошуком бухгалтера, організацією його робочого місця і забезпеченням необхідними програмними продуктами. На перший погляд, вигода від постійної присутності бухгалтера у Вас під рукою здається очевидною. Ви у будь-який момент можете одержати інформацію, що цікавить Вас, доручити бухгалтеру збір інформації і багато інших дрібних доручень. Якщо Вам поталанить, то ви знайдете професіонала, але ця людина, напевно, буде постійно моніторити ринок праці і рано чи пізно піде від вас або вимагатиме постійного підвищення зарплати, не цікавлячись при цьому ні вашими доходами, ні кількістю операцій.
Варіант другий
З 1 січня 2000 року в Україні набув чинності Закон “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні”, який дає право керівникам самостійно обирати форму організації ведення бухгалтерського обліку. Однієї з таких форм, передбаченою ст. 8 цього Закону, є ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою.
Доручіть ведення бухгалтерського обліку спеціалістам компанії “Главбух-аудит” і спрямуйте всі свої зусилля на розвиток власного бізнесу.
Вигоди:
- Вам не потрібно витрачати час і гроші на пошуки кваліфікованого персоналу. Наші спеціалісти мають прекрасну кваліфікацію й аудиторський досвід.
- Вам не потрібно організовувати робочі місця для співробітників бухгалтерської служби, оскільки робота проходить на нашій території.
- Вам не потрібно витрачати гроші на програмне забезпечення, бухгалтерські, правові системи тощо.
- Ви не турбуватиметеся про те, що Ваш бухгалтер може захворіти, піти у відпустку або звільнитися, оскільки з вами працює не один співробітник, а ціла компанія.
- Наші бухгалтери мають постійну можливість консультуватися у аудиторів і юристів, що дає додаткову впевненість в правильності прийняття рішення бухгалтером.
- Якість нашого обслуговування гарантується ретельним відбором кваліфікованого персоналу, їх щорічною переатестацією, а також страхуванням нашої відповідальності в страховій компанії.
Щоб Вам було легше вирішити, чи вигідно Вам обслуговуватися у нас, приведемо розрахунок.
Приблизний мінімальний бюджет на утримання кваліфікованого головного бухгалтера середнього оптового торгового підприємства (у доларах):
- оплата праці — 750;
- податки на ФЗП і прибутковий податок – близько 350;
- оренда офісу 6м2 на 1 людину — 120;
- витратні матеріали та транспортні витрати — 30;
- бланки та програмне забезпечення, періодика — 35;
- курси підвищення кваліфікації — 10;
- амортизація комп'ютерної й офісної техніки – 20.
Разом: 1315 у.о. щомісячно + близько 1800 у.о. — одноразові витрати на придбання комп'ютерної техніки (1000 у.о.), організацію робочого місця бухгалтера (стіл, стілець, шафи для документації – 500 у.о.), придбання програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку (від 300 у.о.).
Наші послуги з ведення обліку аналогічного підприємства обійдуться вам приблизно від 500 у.о. на місяць. При цьому Вам не потрібно буде витрачати додаткові гроші на організацію робочого місця тощо. Про все потурбуємося ми самі, адже облік ведеться на нашій території.
Тепер Ви можете порівняти фінансову сторону й оцінити ризики залучення бухгалтера, а також вирішити, хто відстоюватиме Ваші інтереси — одна людина чи колектив професіоналів.
Схема обслуговування нашого Клієнта виглядає таким чином:
- З Вами зустрічаються наші спеціалісти для визначення особливості Вашої діяльності, технічних моментів приймання-передачі інформації та первинної документації.
- Визначається вартість обслуговування згідно з прайсом, чинним на момент укладення договору.
- Ви укладаєте з нами договір.
- Вас знайомлять з персональним бухгалтером.
- Раз на тиждень Ви здаєте нам документацію.
- Щомісячно одержуєте інформацію про нараховані податки з вказівкою, в які строки, куди і скільки необхідно перерахувати.
- Далі всі проблеми, що стосуються спілкування з податковою інспекцією, — наші проблеми.
Вам залишається тільки вчасно здавати нам документи і сплачувати розумні податки.
Як додаткові послуги за додаткову плату наші спеціалісти:
- розроблять для Вас наказ про облікову політику;
- вестимуть кадровий облік;
- здійснять юридичну експертизу договорів.
Вартість послуг залежить від системи оподаткування та кількості документів, що підлягають створенню й обробці бухгалтерами нашої компанії.