6 кроків до подання звітності через Iнтернет
Відповідно Податкового кодексу України від 02.12.10 р. № 2755-VІ надавати податкову звітність в електронному вигляді можуть усі категорії платників (підприємства і підприємці) податків. Що потрібно зробити, насамперед, щоб подавати звітність в електронному вигляді?
1-й крок. Необхідно укласти з податковою інспекцією договір про визнання електронних документів. Текст договору і безкоштовне програмне забезпечення формування податкових документів в електронному вигляді можна отримати в податкових інспекціях, а також на веб-сайті ДПА України.
2-й крок. Платник податків отримує в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів (електронні цифрові підписи - ЕЦП) на посадовців (керівника, та, за наявності, бухгалтера) юридичної особи і його печатки. А підприємець, що не має печатки, може обмежитися одним ключем ЕЦП. Особисті ключі зберігаються на електронних носіях і не розголошуються.
3-й крок. Два екземпляри заповненого договору (з вказівкою своєї електронної адреси), завірені печаткою, а також посилені сертифікати відкритих ключів на електронних носіях платник податків надає в районну ДПІ.
4-й крок. Здійснює установку на своєму робочому місці програмного забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді і засобу шифрування (накладення на сформований звітний документ підписів і печатки).
5-й крок. Створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою встановленого і при необхідності оновленого програмного забезпечення (крок 4). При цьому ПЗ "підказує" про помилки, виявлені в документі. В результаті платник їх виправляє і не витрачає час і кошти на уточнюючі звіти і штрафи, пов'язані з арифметичними помилками.
6-й крок. Для відправки готового електронного звіту засобами Інтернет на підготовлений в електронному вигляді документ накладаються ЕЦП посадовців в такому порядку: першим – головного бухгалтера (бухгалтера), другим - керівника, третім - печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера, а також підприємцями – в такому порядку: першим – ЕЦП керівника, другим – печатки платника податків. Підготовлений документ направляється на адресу центру обробки електронних звітів ДПАУ zvit@sta.gov.ua. Другий екземпляр податкового документу в електронному вигляді зберігається у платника податків.
За матеріалами офіційного сайту ДПА у м. Києві.
Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!