Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП?

Затверджено Порядок інформування роботодавців платника податків про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податків або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі – ПСП) і форму повідомлення про наявність порушень.

Згідно з Порядком, якщо в даних податкової звітності або при документальній перевірці будуть виявлені порушення порядку застосування ПСП, податковий орган направляє роботодавцю повідомлення. Платник податків, який втратив право на ПСП, може відновити його за умови, що подасть усім своїм роботодавцям заяви про відмову від ПСП, зазначивши податковий місяць, коли відбулося таке порушення, щоб роботодавці утримали недоїмку з ПДФО та штраф у розмірі 100 % недоїмки. Якщо ці суми не будуть утримані податковим агентом, платник податків зобов'язаний включити їх у річну податкову декларацію. Після погашення недоїмки і штрафу право на ПСП поновлюється.

Наказ ДПАУ від 24.12.10 р. № 1023 набув чинності з 31.01.11 р. («Офіційний вісник України» від 31.01.11 р. № 5).

Коллеги, если Вам понравился наш материал, поделитесь им в своих сетях и нажмите пожалуйста кнопку Фейсбук мне нравиться ! Заранее Спасибо!

  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №1
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №2
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №3
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №4
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №5
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №6
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №7
  • Як ДПА інформує про порушення застосування ПСП? - Аудиторская фирма «Главбух-аудит» №8